vineri, 31 august 2012

TAG: Primul/Prima...

Am citit azi cu mare interes un tag tare simpatic, pe Diary of a Beauty Addict si mi-am permis sa il preiau. Recunosc ca mi-a dat ceva batai de cap sa imi amintesc care au fost primele produse de makeup pe care le-am folosit, dar am reusit :D. 

 Dupa cum veti vedea, inceputurile mele in ale machiajului se leaga foarte mult de Maybelline, produse destul de bune, accesibile la pret si cu nuante diversificate si frumoase :D. 

Fara alte cuvinte, sa trecem la TAG!

Primul fond de ten

Maybelline Affinitone, intr-o nuanta care mi se potrivea perfect. Am avut noroc ca primul fond de ten mi-a fost recomandat de un makeup artist Maybelline, astfel incat nuanta a fost cea potrivita pentru tenul meu, nici pamantie, nici alba, nici portocalie :D. Am fost scutita de experiente nefericite cu fondul de ten si am ramas fidela lui Affinitone destul de mult timp. Mi s-a parut un fond de ten bun. 


Prima pudra 
Tot Maybelline Affinitone. Rezista 3-4 ore pe tenul meu gras, fara sa il incarce, asa ca am fost multumita. Am revenit de curand la ea. 


Primul rimel 

Maybelline Define A Lash. Am folosit rimel inaintea altor produse de makeup, pentru ca mi-a placut sa am gene lungi. Sincer, nu imi mai aduc aminte daca mi-a placut, pentru ca mascara este produsul pe care l-am schimbat cel mai des si nu i-am fost fidela niciuneia.


Prima paleta de farduri  

O paleta Sephora Carnet de Fantasmes, incantatoare, un carnetel in culori tomnatice, cu aer chic. Cand am primit-o, am fost fascinata. Avea doar trei nuante pentru pleoape, trei blush-uri si trei nuante de ruj, plus trei pensule. Am folosit cel mai mult nuantele pentru pleoape si pensula aferenta. Nu am mai vazut paleta in Sephora, dar imi aduc aminte de ea cu placere.

Primul ruj  

Hmmm....in general, am fost adepta gloss-urilor. Nu imi aduc aminte de primul ruj, cu siguranta a fost vreun ruj de-al mamei pe care mi l-am insusit. Primul gloss, insa, a fost tot Maybelline si l-am folosit destul de mult timp. Era o nuanta naturala din gama Watershine.
Primul blush 

Un roz prafuit, Maybelline Expert Wear, nuanta Rosewood, pe care nu am mai gasit-o in magazine, dar care mi-a placut mult. 



Primul dermatograf 

Nu am fost niciodata o fana a dermatografului. Cu siguranta, primul dermatograf a fost ceva ieftin, cel mai probabil Ruby Rose.

Primul parfum  

De parfumuri am fost fascinata intotdeauna. Primul parfum al mamei care mi-a placut a fost Shalimar de la Guerlain (il puteti comanda de AICI). Primul meu parfum a fost Nina Ricci Love in Paris. Iar primul parfum de care m-am indragostit iremediabil este Dolce & Gabbana Light Blue (il puteti comanda de AICI).




Prima crema de fata
 Bineinteles ca mereu mi-am bagat nasul prin cremele mamei, dar prima crema de fata doar a mea a fost o crema matifianta The Body Shop, din gama Seaweed. Ce mi-a placut cel mai mult la ea a fost formula usoara.


Primul demachiant

Prima data am folosit servetele demachiante Garnier. Cu timpul, am trecut la demachiant crema, tot Garnier, cel mai probabil cel cu extract de struguri, din gama Essentials, pe care l-am recomandat si pe blog.


Astept cu nerabdare sa vad raspunsurile voastre, in comentarii sau in postari pe blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu