luni, 12 august 2013

Cea mai buna crema de protectie solara pentru tenul gras

Dupa o prea lunga perioada petrecuta constant in fata computerului, am simtit nevoia sa renunt la internet, la blog, la laptop ca atare. Mi-au prins bine cele cateva zile libere iar acum cred ca am energia necesara sa reincep sa scriu cu placere.

Va povesteam acum ceva timp despre o noua crema de protectie solara La Roche Posay, destinata tenului gras. O problema recurenta in privinta cremelor de protectie solara este senzatia de ten incarcat. Alte persoane se plang de urmele albe, in timp ce unora nu le place luciul inestetic conferit de crema dupa cateva ore. Se pare ca La Roche Posay a cautat sa rezolve toate aceste probleme si a reusit, in opinia mea, intr-o maniera mai mult decat satisfacatoare. Nu obisnuiesc sa calific un produs drept cel mai bun, insa crema aceasta mi-a depasit toate asteptarile.


Noua crema La Roche Posay Antihelios XL are SPF 50+, ofera protectie anti UVA si UVB. Nu contine parabeni sau parfum. Este destinata tenului sensibil, mixt sau gras. Este rezistenta la apa. 

Pentru mine s-a dovedit a fi crema ideala. Se intinde usor pe fata, nu lasa urme albe si se absoarbe instantaneu in piele. Lasa tenul perfect mat si constituie o baza de machiaj foarte buna. Folosita la plaja, impreuna cu fondul de ten MUFE Mat Velvet+, dar si singura, s-a comportat excelent - tenul a ramas mat pentru mai mult de 8 ore. La sfarsitul zilei, fata lucea foarte putin, dar nu inestetic, in zona T.


Dupa aplicare:



Factorul de protectie este foarte mare. Eu o aplic dimineata. La plaja am reaplicat-o de mai multe ori, fara a-mi simti tenul incarcat.

Un mare plus pentru mine este faptul ca o pot folosi fara probleme in jurul ochilor, pentru ca nu imi provoaca senzatia de usturime, nu imi irita ochii si nici nu imi usuca pielea din jurul ochilor.


Crema este ambalata intr-un tub de 50 ml. Eu o voi recumpara pentru ca este, pana in prezent, cea mai buna crema de protectie solara incercata de mine. 

Eu am achizitionat-o din Centrofarm cu un pret foarte bun, de 41,28 ron. 

Sa aveti o zi placuta!

Un comentariu:

  1. stefan- o fi buna la cate chimicale are - nu vad nici un extract natural in ea.

    RăspundețiȘtergere