sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Impresii despre crema de maini Dove nutritiva, de noapte

Mergand pe principiul "nicio noapte fara crema de maini", am incercat diverse creme, in speranta ca voi gasi una care sa fie mai mult decat hidratanta si sa asigure o ingrijire completa mainilor.
M-a atras imediat ideea unei creme regenerante, nutritive, de noapte, care promitea hidratare de 24 de ore. In general multumita de produsele Dove si mai ales de cremele lor, nu am ezitat sa cumpar crema de noapte nutritiva Dove pentru ingrijirea mainilor. 

Tubul albastru, serios, deja imi inspira eficienta...bineinteles ca inca o data m-am lasat inselata de ambalaj si de strategia de marketing iar asteptarile mele cu privire la aceasta crema nu au fost nici pe departe implinite!


Crema este buna... asa cum toate cremele de maini sunt bune. Este o crema banala, care nu se deosebeste prin nimic de restul cremelor de maini disponibile pe piata.
Are o consistenta usoara, fina. Se absoarbe repede in piele si nu o lasa lipicioasa. Senzatia de hidratare nu este atat de evidenta pe cat mi-as fi dorit. Nu am obervat niciun rezultat spectaculos pe parcursul utilizarii cremei, desi am folosit-o cu regularitate, in fiecare seara, pana la terminarea sa. 
Tubul de 75 ml se consuma in aproximativ 6 saptamani, daca utilizati zilnic crema.

Am facut eforturi sa suport crema de maini Dove, pentru ca are un miros puternic, cu iz medicamentos.
Dove Regenerating Night nu m-a impresionat cu nimic. In schimb, va recomand sa inlocuiti aceasta crema cu cele de la Elmiplant, Neutrogena sau cu gama Dove Intensive Nourishment cu Deep Care Complex, mult mai eficienta!

Gasiti crema in orice hypermarket, la un pret accesibil, de aproximativ 8 ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu