marți, 22 ianuarie 2013

Gelul de dus organic Druide cu lapte de capra

Pana acum doua luni, nu stiam nimic despre marca de cosmetice Druide. Dupa ce am incercat pentru prima data gelul de dus si crema de corp cu lapte de capra, am fost foarte entuziasmata si am cautat mai multe informatii.
Produsele Druide provin din Canada si sunt certificate organic. Contin aproape exclusiv ingrediente naturale si organice, benefice pentru piele. 

Gelul de dus cu lapte de capra este imbogatit cu esenta de migdale, pentru a hidrata, a catifela si a revitaliza pielea. In plus, contine extracte de paducel, de migdale amare, de lemn de santal, de lemn de trandafir, ylang-ylang si portocala amara. 
99% din ingredientele sale sunt naturale. 13% dintre acestea provin din agricultura organica. 

Gelul de dus are un miros puternic si persistent de migdale. Eu l-am utilizat numai pentru corp, desi pe ambalaj se recomanda utilizarea lui si pentru par. Mi-a placut senzatia de hidratare instantanee a pielii. Aceasta devine catifelata si pare scaldata in ulei, fara a fi grasa.
Este un gel de dus perfect pentru pielea iritata sau proaspat epilata, pentru ca o calmeaza.
Ambalajul este practic - dopul permite dozarea gelului de dus si il face practic de purtat in bagaje. 
Tubul are 250 ml si se consuma foarte greu. 

Pretul aproximativ al acestui gel de dus este de 40 ron.
Eu il recomand!

Puteti achizitiona produsele Druide din farmaciile Help Net sau online, de AICI si de AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu