vineri, 28 decembrie 2012

Comme une Evidence de la Yves Rocher


Yves Rocher Comme une Evidence a fost cea mai mare surpriza pentru mine in luna decembrie. Experienta mea cu produse Yves Rocher este foarte limitata. De altfel, Comme une Evidence este primul parfum Yves Rocher pe care il incerc, pentru ca, recunosc, am trait mereu cu impresia ca parfumurile lor nu persista.
Comme une Evidence mi-a demonstrat contrariul. Persista intreaga zi (spre deosebire de J'Adore Dior, care nu rezista mai mult de 4 ore).

Este un parfum pe care il identific cu o declaratie a feminitatii. Emana eleganta, gratie, subtilitate. 
Comme une Evidence este un parfum floral, cu note surprinzatoare.de lacramioara salbatica, muschi de padure, violete, care, dupa aplicare, lasa destul de repede locul unei arome nedefinite, dar reconfortante.

De cate ori m-am dat cu acest parfum, a fost remarcat si apreciat. Ma bucur ca am gasit o aroma care sa ma inspire si sa mi se potriveasca.
Puteti comanda parfumul Comme une Evidence de pe site-ul Yves Rocher, la un pret de 105 ron, pt 50 ml.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu