sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Avene Hydrance Optimale Legere - cateva cuvinte

        De ceva timp mi-am propus sa incerc crema de fata Avene Hydrance Optimale Legere. Nu am incercat multe produse Avene, insa am auzit diferite lucruri pozitive despre ele. Am profitat acum doua saptamani de promotia Happy Hour din Centrofarm si mi-am achizitionat crema Avene cu 45 ron. Pretul ei normal este de 60 lei.

        Am fost entuziasmata inca de la inceput de aceasta crema si surprinzator, inca imi place. Este o crema de fata pentru ten sensibil, normal sau mixt. Este imbogatita cu apa termala si este hipoalergenica.
        Mi-a placut foarte mult textura ei fina. Se absoarbe repede in piele si o lasa fina iar senzatia de hidratare este de durata. Dupa ce o folosesc, tenul meu arata odihnit. Fondul de ten se aplica perfect peste ea. Mi-as fi dorit sa si matifieze pielea - crema Avene nu matifiaza si tocmai de aceea nu o recomand persoanelor cu ten gras.
        Tubul are 40 ml. Crema se consuma foarte repede si sper sa ma mai bucur de ea cel putin inca 3 saptamani. O recomand si probabil o voi recumpara!

Un weekend placut sa aveti!
           

4 comentarii:

  1. Daca nu matifiaza, inseamna ca ar fi buna pt perioada acesta rece,nu?

    N-am testat niciun produs Avene, chiar as vrea sa o incerc si eu.

    As vrea sa te intreb daca o aplici si in zona ochilor si daca simti vreun disconfort ? si daca lasa o pelicula fina ce se ia (ca si cum s-ar descuama tenul) la 1-2h dupa aplicarea cremei?

    Multumesc.:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o aplic in zona ochilor. Pelicula fina nu lasa, se absoarbe imediat in piele si o lasa foarte catifelata. Cu un primer, pielea se mentine matifiata. Eu o recomand pentru perioada aceasta, mi se pare o crema buna.

      Ștergere
  2. Si eu folosit-o si mi-a placut foarte mult. De fapt vreun an de zile am folosit gama intreaga de la ei pentru ten sensibil. Dar dupa acel an...nu mai aveau nici un efect. A trebuit sa le schimb pentru ca tenul imi era din ce in ce mai rau, mai uscat si ridurile o luasera razna. Cred ca pur si simplu s-a obisnuit tenul meu prea mult cu ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am astfel de probleme cu produsele pe care le folosesc o perioada mai mare de timp, de aceea schimb de fiecare data crema dupa ce termin un tub si revin, eventual, la ea, dupa o luna sau doua, daca mi-a placut. Astfel, evit sa se obisnuiasca tenul cu ele.

      Ștergere