miercuri, 8 februarie 2012

Crema de fata ROC Hydra+, perfecta pentru zile geroase!

De la prima aplicare am fost foarte incantata de crema de fata pentru ten normal si mixt ROC Hydra+, varianta Light. Intre timp mi-am cumparat al doilea tub, pentru ca mi se pare crema ideala pentru tenul meu in aceste zile in care pielea este agresata de frig.

Hidratarea este esentiala iarna, insa produsele pentru ten mixt si gras de cele mai multe ori nu exceleaza la acest capitol. Nu este si cazul acestei creme.
Crema combina agentul de hidratare patentat Hydrovance cu vitamine si nutrienti, pentru o hidratare optima a pielii.
Tubul de 40 ml este foarte practic si igienic. Am consumat un tub in aproximativ doua luni. Textura cremei este foarte usoara. Imediat dupa aplicare, pielea este fina si vizibil hidratata. Am fost foarte incantata sa constat ca hidratarea dureaza intreaga zi si ca tenul meu nu a fost deloc afectat de frig.
Un alt punct forte al acestei creme este faptul ca, desi hidrateaza foarte bine, nu ingrasa tenul. Fata nu imi luceste excesiv iar fondul de ten se aplica foarte usor. ROC Hydra+ este o baza de machiaj foarte buna.

Pana la primavara, raman fidela acestei creme si cu siguranta voi incerca si alte produse din gama. Pretul este de 80 ron, gasiti crema in farmacii. Va recomand din toata inima crema ROC Hydra+!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu