marți, 4 octombrie 2011

Summer Shine Body Lotion,o crema cu sclipiri aurii de la Mario Badescu

     V-am povestit si in trecut despre A.H.A. Botanical Body Soap si crema de maini hidratanta de la Mario Badescu. Ultimul produs incercat este Summer Shine Body Lotion, o lotiune de corp perfecta pentru cele ce isi doresc putina stralucire pe piele.


       Lotiunea de corp are aceeasi textura usoara caracteristica produselor pe care le-am primit. Intotdeauna mi-au placut cremele ce se absorb usor in piele, fara a lasa urme albe.

      De altfel, lotiunea aceasta are o culoare incantatoare, ce imi aminteste de budinca de vanilie :-). Mirosul sau ma duce tot cu gandul la ceva dulce, fiindca are un parfum persistent de ceea ce imi pare a fi cocos.

      Pielea nu ramane grasa dupa aplicare. ci hidratata. Este acea lotiune usoara de vara la care toate visam in zilele foarte calde cand orice produs de hidratare pare prea greu...Mie imi place sa o aplic pe picioare si pe decolteu inainte de a iesi undeva, pentru ca are sclipiri discrete ce arata foarte bine pe pielea bronzata.

     Senzatia de hidratare nu dureaza, de aceea nu folosesc exclusiv aceasta lotiune. Neutrogena ramane preferata mea pentru a imi simti pielea pe deplin hidratata, in timp ce Summer Shine Body Lotion confera pielii mele aspectul dorit.

      O recomand pentru ca mi-a pus in valoare bronzul in ultimele zile ale verii!


Ingrediente: Deionized Water, Peanut Oil, Octyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Myristyl Myristate,  Dimethicone, Beeswax, Stearic Acid, Isopropyl Myristate, Sodium Benzoate, Quaternium-15, Diazolidinyl Urea

       Cele trei mini produse mi-au starnit dorinta de a incerca si altele...pentru moment, Herbal Hydrating Serum este in topul wishlist-ului.

Un comentariu: