vineri, 12 august 2011

Masca de par Klorane cu lapte de papirus - un rasfat pentru parul meu

       
       Aceasta este o postare programata. Voi raspunde comentariilor voastre incepand cu 27 august, cand ma intorc :D. Pana atunci...holidaaaay!


       Va spuneam acum ceva timp ca am impresia ca am gasit samponul perfect pentru parul meu - Klorane cu extract de lapte de papirus (review AICI). Ei bine, nu a fost perfect pentru ca a reinceput sa imi cada parul.

        Mi-a placut, insa, atat de mult efectul sau de netezire si aspectul parului meu dupa folosirea acestui sampon, incat am facut un compromis. Mi-am recumparat samponul Klorane cu chinina (review AICI) si am achizitionat masca de par Klorane din gama cu extract de lapte de papirus.

        Parul meu ramane foarte aspru dupa folosirea samponului cu chinina, astfel ca un produs care sa imi hidrateze parul este absolut necesar. Masca aceasta ma incanta foarte tare.
        Desi pretul mi s-a parut mare (80 ron), trebuie sa recunosc ca merita fiecare banut. Este ambalata intr-un borcan de 150 ml si din fericire se consuma foarte greu.


       Mirosul este unul placut, specific gamei cu papirus. Culoarea mastii este verde iar aspectul este de jeleu :D. Veti simti asta si cand luati masca din borcan, pe mine ma incanta foarte tare acest aspect inedit al sau. La contactul cu apa, devine cremoasa.

        Masca este destinata parului uscat sau rebel (eu ma incadrez in a doua categorie). Producatorii promit un par hranit, protejat si disciplinat. Asa imi simt si eu parul iar cei din jur spun ca arata sanatos. In plus, nu isi mai ia o forma proprie, complet diferita de ce mi-as dori eu. Am reusit chiar sa renunt la foehn si la perie si sa arat ok.
        Masca se aplica pe parul umed, uscat in prealabil cu prosopul. Se aplica pe lungimea parului, insistand pe varfuri, apoi se clateste cu apa din abundenta. Se recomanda fie sa o tineti 5 minute, fie sa o tineti 20 de minute, pentru o actiune in profunzime. Eu prefer sa o folosesc saptamanal si sa o tin 20 de minute.

        Este alt un produs bun de la Klorane si nu regret ca am cumparat-o. O recomand! Masca de par Klorane cu extract din lapte de papirus costa 80 ron. Eu am achizitionat-o din Sensiblu, insa o gasiti si in Centrofarm.

3 comentarii:

  1. CAM MARE PRETUL , INTRADEVAR ! DE CE NU INCERCI SA-TI FACI MASTI CU UNT DE COCOS ? EU MI-AM REPARAT PARUL CU ASTFEL DE MASTI...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Coco, inca nu am incercat untul de cocos, dar am mai auzit pareri bune despre el. De obicei imi fac masti cu ulei de masline, ulei de argan si ulei de ricin si sunt multumita...Multumesc de sugestie! :*

    @ Modniza, te pup!

    RăspundețiȘtergere