miercuri, 24 august 2011

Fondul de ten iluminator Avon Calming Effects - review si swatch

 
      Aceasta este o postare programata. Voi raspunde comentariilor voastre incepand cu 27 august, cand ma intorc :D. Pana atunci...holidaaaay!

      Am primit cadou de curand un fond de ten Avon Calming Effects si un fard de obraz Avon Arabian Glow.

      Fondul de ten iluminator Calming Effects de la Avon nu este chiar pe gustul meu. Este un fond de ten ce promite un aspect luminos si impecabil al tenului. Tocmai cu acest aspect luminos nu ma impac. Avand tenul mixt spre gras, un fond de ten iluminator nu ma avantajeaza.

      Desi imediat dupa aplicare tenul meu arata destul de bine, dupa cateva ore, fata mea se transforma intr-un glob luminos. Stralucirea este prea puternica si nu ma avantajeaza deloc. Nici puterea de acoperire nu este foarte buna si nu as schimba preferatul meu, Bourjois Healthy Mix, cu acest fond de ten.


      Ii pot gasi, insa, cateva avantaje. In primul rand, are un recipient elegant, din sticla, de 30 ml. Recipientul are pompita, asa ca nu risipiti inutil produsul. Pretul este unul avantajos - de 36 ron, dar aveti mari sanse sa il gasiti si redus in catalog.

     Exista 5 nuante disponibile. Eu am nuanta Ivory si eram convinsa ca va fi prea deschisa. Surprinzator, mi se potriveste perfect. Potrivirea noastra se opreste la nuanta, din pacate.

     Cum nu voiam sa il las sa zaca pe un raft, i-am gasit o alta intrebuintare - nu sunt aproape deloc bronzata si de aceea am niste retineri in a imi expune picioarele. Fondul acesta de ten s-a dovedit a fi un bun ajutor in aceasta problema.
     Il aplic pe picioare dupa o crema hidratanta si ma bucur de acel aspect luminos si impecabil pe care il promite, dar...pe picioare, nu pe ten. Sunt foarte multumita de el din acest punct de vedere :-).
     Asadar, Avon Calming Effects poate fi o buna alegere pentru acelea dintre voi care au tenul uscat sau normal. Pentru tenul mixt sau gras nu mi se pare o alegere buna. Fireste ca aceasta este doar opinia mea si nu va puteti convinge daca este potrivit pentru voi pana nu il incercati personal. Puteti comanda acest fond de ten si online, de aici.

Sa aveti o zi placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu