joi, 18 august 2011

Crema de maini hidratanta de la Elmiplant imi place mult!

      
      Aceasta este o postare programata. Voi raspunde comentariilor voastre incepand cu 27 august, cand ma intorc :D. Pana atunci...holidaaaay!

      Dintre toate cremele de maini incercate pana acum (si au fost destul de multe), cele de la Elmiplant mi s-au parut cele mai bune. De altfel, singura crema pe care am cumparat-o de trei ori a fost crema de maini nutritiva de la Elmiplant, cu unt de shea (review AICI).

      Din pacate, in ultima incursiune prin magazine nu am mai gasit-o, asa ca am optat pentru crema de maini hidratanta Elmiplant cu iaurt si ulei de migdale.

      Ceea ce imi place mult la cremele Elmiplant este ambalajul - tubul practic, colorat, ce incape perfect in geanta. Aceasta crema nu face exceptie. Tubul are 100ml si imi ajunge cateva luni.

      Spre deosebire de celelalte creme de maini Elmiplant, aceasta are o textura usoara, aproape fluida, si se absoarbe rapid in piele. Chiar si asa, lasa mainile foarte hidratate si fine.

      Iaurtul si uleiul de migdale, ingredientele de baza ale acestei creme, hidrateaza pielea si au efect calmant. Crema nu contine parabeni.

     Mirosul nu imi place in mod deosebit - in general, migdalele nu ma atrag iar crema miroase tocmai a migdale. Am trecut, insa, peste acest aspect pentru ca este un miros subtil si in acelasi timp, acesta este un aspect prea putin important in conditiile in care crema este atat de hidratanta.

     Mie mi-a placut si o recomand! Crema costa aproximativ 8 ron, o gasiti in hypermarket-uri. Tubul are 100 ml. In curand va voi povesti si despre crema reparatoare de maini Elmiplant cu ulei de macadamia.


Ati incercat pana acum cremele de maini Elmiplant?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu