joi, 11 august 2011

Ce se afla in geanta mea de plaja

      
      Aceasta este o postare programata. Voi raspunde comentariilor voastre incepand cu 27 august, cand ma intorc :D. Pana atunci...holidaaaay!


      Nu imi place sa stau la plaja, insa mi-ar fi parut rau sa nu petrec macar 2 ore admirand marea de pe plaja, avand in vedere ca sunt atat de aproape de ea si ca este atat de fermecatoare.

       In geanta de plaja am putine lucruri - o sticla de apa, balsam de buze Neutrogena, crema de fata Sundance cu SPF30, Iwostin Solecrin SPF50. Pe acestea le aplic inainte de a merge la plaja, insa le iau cu mine ca masura de protectie, in caz ca simt nevoia sa le reaplic.

       In rest, am ochelari de soare tip aviator, preferatii mei, flip-flops, o revista de moda si un pareo adorabil, in culoarea mea preferata - albastru.

Voua ce nu va lipseste atunci cand mergeti la plaja? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu