miercuri, 25 mai 2011

Sa fie Klorane cu lapte de papirus samponul perfect?

      Dintre sampoanele incercate, cea mai placuta descoperire de pana acum este cel pe care il folosesc in prezent - samponul Klorane cu extract de lapte de papirus.
      V-am recomandat si in trecut produsele Klorane (aici am scris despre Klorane cu chinina), pentru ca mi s-au parut eficiente, de foarte buna calitate.

      Samponul Klorane cu lapte de papirus este propunerea laboratoarelor Pierre Fabre pentru parul uscat, rebel, indisciplinat. Parul meu se incadreaza intocmai in descrierea aceasta - este drept, dar foarte indisciplinat, aspru, greu de aranjat.

      Extractul de lapte de papirus, bogat in acizi grasi, are rolul de a repara, de a hrani si de a netezi firul de par. Totodata, prin folosirea acestui sampon, producatorii spun ca parul este pregatit pentru netezire, fiind mai facil si mai rapid de aranjat. Se recomanda spalarea parului si lasarea samponului 1-2 minute pe par, pentru ca ingredientele active sa actioneze. Pentru parul meu, chiar actioneaza!

     Textura samponului este una placuta, nu este un sampon lichid, dar nici cremos, pare mai degraba un gel cu aspect sidefat. Imi place mult spuma abundenta pe care o face (eu iubesc spuma unui sampon).

     Am lasat samponul sa actioneze 2 minute. Apoi am clatit. Suprinzator, parul se simtea deja moale, catifelat, de parca as fi aplicat deja un balsam. O senzatie foarte placuta!

    Am samponat parul de 2 ori. Apoi am aplicat foarte putin balsam pe varfuri, mai mult ca masura de precautie, pentru ca nu simteam nevoia unui alt produs hidratant.

    Acest sampon pare un produs 2 in 1, dar care chiar are efect - niciodata nu am avut incredere in produsele 2 in 1, pentru ca nu au avut efectele scontate. Klorane cu lapte de papirus nu promite sa inlocuiasca balsamul, dar face asta in cazul meu si chiar foarte bine!

     Parul a fost disciplinat si usor de aranjat, suvitele nu s-au mai electrizat si au pastrat toate forma pe care le-am dat-o cu peria...mi-a placut si supletea si stralucirea usoara pe care le-a dat parului meu.

     Samponul Klorane cu lapte de papirus se afla intr-un flacon de 200 ml. Ambalajul produselor Klorane mi s-a parut mereu foarte inspirat, atat pentru faptul ca este foarte practic, cat si pentru ca produsele lor pot fi foarte usor identificate in farmacii, pentru ca au acelasi design.

    Gama cu papirus cuprinde sampon, balsam si masca. Samponul de 200 ml a costat 30, 7 ron. L-am luat din reteaua de farmacii Centrofarm

    Personal, recomand daca doriti un sampon care sa netezeasca, sa hidrateze, sa hraneasca firul de par! Cred ca este samponul perfect pentru parul meu!

    Care este samponul vostru preferat?

8 comentarii:

  1. Pff ma bucur ca te intelegi asa bine cu el !
    Eu l-am avut( nu exact pe acesta) si mi-a placut pana mi-am dat seama cat de deshidratat este parul meu :|
    Acuma abea astept sa imi iau alt sampon..desi scaplpul meu nu o sa fie fericit ! Off nu stiu ce sa fac:(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dariaa, din fericire nu mai am parul deshidratat si asta se datoreaza in mare parte uleiului de masline, dar si faptului ca am renuntat de cateva luni la placa de intins parul. Eu zic sa schimbi samponul daca observi ca nu ai parul destul de hidratat, eventual sa iti iei si niste fiole sau o masca tratament. Klorane cu lapte de papirus este un sampon bun pentru mine, ma inteleg tare bine cu el, din fericire :).Te pup, iti multumesc pentru comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ai pentru ce!
    Se pare ca suntem atrase cam de aceleasi cosmetice:)) !
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai convins pare exact samponul de care am eu nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  5. deci sunt total de acord cu tine ,si din punctul meu de vedere e samponu perfect.desi parul meu este cu mult diferit de al tau ; e facut permanent niste bucle mai marisoare ,uscat deshidratat si ca orice par ondulat se face matura dupa uscare si buclele sunt incalcite si ciufulite,dar multumita aceste minuni de sampon combinata cu placenta de la kallos si kallos shine curl essence in sfarsit am o maretie de bucle in cap,volum luciu si definire deci ador acest sampon :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te descurci atat de bine cu el! Eu folosesc o masca de la Yes to Carrots acum, dar am nevoie de un ser pentru varfuri, ca sunt aspre si imi e destul de greu sa le domolesc, chiar si cu samponul asta.

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere