vineri, 6 mai 2011

Piele depilata si neiritata cu putin ajutor de la Gerocossen

    Emulsia dupa depilare Gerocossen cu Aloe Vera si ulei de galbenele este unul dintre (foarte) putinele produse caruia i-am ramas fidela de mai multi ani.

    Nu pot sa spun ca am pielea foarte sensibila, insa ma irit destul de usor dupa depilare. Aici intervine Gerocossen..

.   Emulsia se aplica foarte usor si intra foarte repede in piele. In momentul aplicarii, pielea nu ma ustura, nu am nicio reactie neplacuta. Din contra, ma bucur de efectul racoritor si de mirosul placut si discret al acestei emulsii.
    Emulsia de la Gerocossen mai are un punct forte - pielea nu este doar calmata, ci si hidratata. Astfel, ramane foarte catifelata. Sa fie "de vina" uleiul de galbenele si Aloe vera? Celelalte ingrediente nu sunt tocmai eco-friendly, cu toate acestea nu am avut nicio neplacere din partea emulsiei.
   
    Pretul este cel putin atractiv - doar 9 ron pentru 125 ml. Gasiti acest produs in toate hypermarket-urile. Emulsia se afla intr-un tub si se aplica foarte usor.
    Eu consider emulsia dupa depilare Gerocossen unul dintre produsele foarte bune si sunt cu atat mai incantata cu cat este un produs romanesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu