luni, 30 mai 2011

My Holy Grail in materie de lotiuni de corp - Neutrogena

       Am tot spus ca lotiunea mea de corp preferata este lotiunea de corp de la Neutrogena. Pentru mine, aceasta este un etalon si orice produs de hidratare a pielii as folosi, ma raportez la efectele Neutrogena. 
       Astazi va voi vorbi despre Neutrogena Deep Moisture Sensitive, lotiunea de corp intens hidratanta pentru piele uscata si sensibila. 


       De ce o apreciez atat de mult?

       Textura sa nu este usoara, insa este non-grasa, se absoarbe repede in piele, fara sa o lase lipicioasa sau neplacuta la atingere. Din contra, pielea ramane foarte catifelata, hidratata. Iar aceste efecte dureaza! Chiar si a doua zi, chiar si dupa dus, pielea se simte in continuare hidratata iar pentru mine acesta este criteriul de baza in alegerea unei lotiuni de corp. 

       Un alt avantaj al acestei lotiuni este ca formula nu are parfum. Prefer lotiunile de corp fara parfum pentru ca imi place sa imi pot alege parfumul preferat, fara ca alte arome sa interfereze cu acesta. 

       Ambalajul este foarte practic, cu o pompita care va permita sa dozati cantitatea pe care vreti sa o aplicati. Eu aplic cu generozitate, de aceea tubul de 250 ml folosit zilnic ma tine maxim 3 saptamani. 

       Lotiunea contine parabeni, pentru cele ce cauta un produs eco nu este cea mai potrivita alegere. In schimb, contine d-panthenol, cu proprietati calmante. Nu am avut niciodata neplaceri din partea produselor Neutrogena, nu am avut iritatii sau alte reactii alergice. De altfel, este un produs hipoalergenic. 

       Sincer, aceasta descriere mi se pare adecvata oricarei lotiuni de la Neutrogena. Am incercat toate lotiunile Neutrogena existente pe piata si in ultimul timp am recumparat-o pe aceasta pentru aspectul practic al ambalajului. Sub alte aspecte, nu am observat diferente de textura, de nivel de hidratare, de miros intre  produsele Neutrogena. 

        Pentru mine, asta este un lucru bun - de ce ar schimba formula, cand produsul este foarte bun?

        Mie imi place mult lotiunea de corp de la Neutrogena si o recomand!O gasiti in orice hypermarket, la un pret de aproximativ 18 ron pentru un tub de 250 ml.

        Folositi produse Neutrogena? Care este lotiunea voastra de corp preferata?

6 comentarii:

  1. eu am folosit in iarna lotiunea reparatoare de la Neutrogena (ambalaj alb cu rosu) si mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. CHiar vreau sa o incerc !!! Am vazut-o prin Kaufland :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am folosit-o si mi-a placut foarte mult , acum folosesc altceva dar dupa ce se termina voi cumpara din nou lotiunea neutrogena. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey :) Intentionez si eu sa o cumpar zilele astea; eu am pielea uscata, chiar foarte uscata si pana acum nici o crema nu m-a multumit pana cand am folosit o mostra a lotiunii Neotrogena la care i-ai facut review si am ramas masca, la proriu! Abia astept sa o cumpar si dupa ceva timp sa-i fac si eu un review mai ales cu pielea mea atopica :(
    Multumesc pt postare :D
    HUG

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ana Maria, cu multa placere! Pentru mine este lotiunea ideala, mai mult de atat nu am ce sa cer. E adevarat ca si Lancome Magnifique mi-a facut pielea la fel de catifelata, dar eu am un tester iar varianta full-size este in jur de 200 ron, asa ca zic pas...Neutrogena este excelenta. Sper sa fie destul de hidratanta pentru tine, daca nu, poti incerca Neutrogena Body Balm. Ma bucur ca ti-a fost de ajutor ce am scris. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. E cea mai buna si din punctul meu de vedere! Ce sa mai zic despre raportul calitate-pret. E singura lotiune de corp la care vad efecte si la 12 ore dupa ce m-am dat cu ea, imi lasa pielea atat de hidratata. E fenomenal. Am mai avut lotiuni pe care nici nu le puteam folosi vara cand purtam fuste deoarece nu intrau in piele si transpiram... Dar aceasta e fenomenala!

    RăspundețiȘtergere