luni, 23 mai 2011

Lotiunea tonica vitaminizata Garnier cu extract de struguri - Review

       In foarte multe articole si reviste am citit ca lotiunea tonica se numara printre produsele cosmetice inutile...Probabil ca asa este, insa mie imi place sa includ o lotiune tonica in ritualul meu zilnic de ingrijire. Este adevarat ca nu investesc multi bani in acest produs. De aceea, lotiunea tonica vitaminizata cu extract de struguri si pro-vitamina B5 de la Garnier Essentials este alegerea mea preferata.



       Este o lotiune fara alcool, ce pastreaza parfumul placut, fresh si discret al gamei cu extract de struguri.

        De ce imi place? Este o lotiune care imi improspateaza tenul si ii da luminozitate in diminetile in care sunt foarte adormita sau in serile in care sunt obosita. Are efect tonifiant instantaneu si modifica vizibil aspectul pielii mele, ma revigoreaza. Imi place si pentru ca nu imi agreseaza tenul. Nu ma ustura pielea, aplic lotiunea tonica si in jurul ochilor si nu am avut nicio sensibilitate.

        De asemenea, nu ma strange fata cum mi s-a intamplat cu lotiunile tonice de la L'Oreal. Este o alegere accesibila ca pret, cu efecte pentru tenul meu, pe care o voi recumpara cu siguranta!

        Singurul ei dezavantaj, ca de altfel si al celorlalte produse din gama Garnier Essentials cu extract de struguri, este ca se consuma foarte repede.

Lotiunea tonica vitaminizata de la Garnier costa aproximativ 16 ron. Tubul are 200 ml.

       Va ofer si o alternativa foarte placuta, mai ieftina si 100% naturala - ceai verde, concentrat, rece, pulverizat pe fata. Eu apelez la aceasta solutie home-made despre care am citit pe blogul Danei Sota in general seara, pentru ca ceaiul este absorbit mai greu de piele si prefer sa il las sa se usuce, nu sa il sterg de pe fata. Este o formula naturala, care nu poate aduce decat beneficii tenului vostru.

       Imi plac foarte mult produsele de la Garnier, din gama cu extract de struguri - despre gelul de curatare puteti citi aici si despre demachiantul de ochi - aici.

        Ce parere aveti despre lotiunea tonica - face parte din ritualul vostru de ingrijire sau o considerati un produs inutil?

4 comentarii:

  1. buna :) eu am renuntat la tonic de ceva timp, dar ma bate gandul sa-mi iau din nou... nu stiu, parca de cand a dat caldura am tenul mai incarcat, desi am grija sa includ si scrubul in ritualul meu de ingrijire... anyway, inclinam sa-mi iau lotiunea tonica de la byphasse, asta pana am vazut postul tau :)) ... decisions, decisions :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Buna, Allie! Cel de la Byphasse este mai avantajos la pret. Nu l-am incercat, nu stiu ce sa iti spun despre el. Iti recomand sa te uiti si pe lista de ingrediente...si sa alegi ce crezi ca se potriveste mai bine tenului tau! Eu raman la Garnier Essentials! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu fac ceai verde pe post de tonic... nu mai dau banii si in plus am cel mai natural tonic :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Rox, da, ceaiul verde este o solutie foarte buna si tenul arata foarte bine dupa ce il aplic! Eu folosesc si Garnier pentru ca de multe ori sunt in criza de timp si nu mai pot astepta sa se usuce ceaiul verde. Garnier este o solutie mai comoda si eficienta :). Te pup!

    RăspundețiȘtergere