joi, 19 mai 2011

Gel de curatare vitaminizat Garnier Essentials - Un produs nu tocmai bun

      Am inlocuit gelul spumant antimicrobian de la Gerovital Plant (de care v-am povestit aici) cu gelul de curatare vitaminizat cu extract de struguri si Pro-vitamina B5 de la Garnier Essentials.

      Pana acum am incercat lotiunea tonica, lotiunea demachianta de ochi (review aici) si demachiantul din gama cu extract de struguri si nu m-au dezamagit. De aceea m-am orientat spre acest gel de curatare.

      Gelul este dedicat tenului normal si mixt. Promite sa curete si sa improspateze pielea. In privinta ingredientelor, pe ambalaj scrie ca gelul nu contine sapun, insa in lista apar cativa parabeni.
       Nu mi se pare un gel deosebit, nu va intra in lista mea de preferate; cel de la Gerovital mi s-a parut mai eficient.

       Gelul de la Garnier se aplica pe palmele umede iar cu spuma care se formeaza se maseaza usor tenul. Intr-adevar, gelul face o spuma abundenta (poate prea abundenta) si are un parfum discret, specific gamei cu extract de struguri. Pielea se simte catifelata si ma bucur ca nu este un gel puternic, care sa imi agreseze tenul. Este atat de bland incat nu mi se pare ca imi curata foarte bine fata, iar acest lucru este destul de grav.

       Nu vad vreo imbunatatire in aspectul tenului meu si chiar daca ar fi asa, mi-ar fi destul de greu sa realizez care dintre produsele folosite zilnic actioneaza mai eficient.

      Ambalajul gelului este unul dintre motivele pentru care am optat pentru acesta - pompita permite dozarea cantitatii necesare si folosirea sa pana la ultima picatura. Sunt din ce in ce mai incantata de aceste recipiente cu pompita. Gelul se consuma foarte greu. Tenul nu imi luceste mai mult decat de obicei, nici nu am avut alte reactii neplacute de la el.

      Nu voi recumpara acest produs. Tubul are 200 ml si costa 16 ron in hypermarketul Real, dar se gaseste si in alte hypermarket-uri.

     Daca doriti un produs bland cu tenul vostru si accesibil ca pret, gelul cu extract de struguri de la Garnier Essentials poate fi o optiune. Mie imi plac mult celelalte produse din gama. Acest gel, insa, nu m-a dat pe spate...Nu este o dezamagire cosmetica, dar nu se va mai regasi in viitor intre produsele mele, pentru ca nu face nimic.

    Cu ce va curatati tenul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu