luni, 2 mai 2011

Foot Scrub de la Oriflame - Review

     Zilele trecute, am facut o mare descoperire printre produsele din baie...Mai exact, mi-a sarit in ochi un produs cu un ambalaj foarte colorat, un tub simpatic si pe care nu il mai vazusem pana atunci.

     Ce sa fie, ce sa fie?

     Era un produs de la Oriflame, o crema abraziva pentru picioare, mai exact. Aparent, l-am crezut un produs inutil. N-am rezistat, totusi, tentatiei de a il incerca. Si nu mica mi-a fost mirarea sa descopar ca nu numai ca este tare bun, dar imi si place la nebunie.
     Despre ce vorbim, de fapt? Oriflame Foot Scrub este un gel foarte abraziv cu miros puternic de capsune si cu o culoare rozalie spre rosie, ce tine sa aminteasca de aceasta aroma.
De altfel, tubul are aceeasi culoare, pe care eu o gasesc tare placuta, ca o pata de culoare intre multe sticlute albe si verzui pe care le am prin baie.
    Gelul contine particule de piatra ponce naturala, granule de samburi de migdale, precum si extract de capsune.
    Am turnat o cantitate destul de mica pe maini si mi-am frecat talpile cu acest gel, care a capatat o culoare alba. Primul soc a fost cat de abraziv este. Fiind totusi un gel pentru picioare, cred ca acest lucru este benefic. Am insistat pe zonele mai uscate, desi deja ma piscau mainile.
    Dupa acest "proces", m-am ales cu niste talpi catifelate si mai ales, cu niste maini de bebelus. Am aplicat apoi crema hidratanta din belsug si am fost foarte incantata atat de aspectul talpilor mele, cat si de faptul ca erau la fel de fine ca restul pielii.

    Concluzia? Acest produs a fost inclus in ritualul meu saptamanal de mini spa si imi place tare mult. In momentul de fata, tubul de 75 ml costa doar 7,99 ron, redus de la 20 ron.
    Vremea se tot incalzeste, vom trece la sandalute si este important sa avem niste picioare de invidiat, iar acest produs se poate dovedi foarte util in urmatoarele luni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu