sâmbătă, 21 mai 2011

Crema matifianta de zi Seaweed, The Body Shop - Review

      Aceasta crema matifianta de zi din gama Seaweed de la The Body Shop a fost prima mea crema, dedicata problemelor specifice ale tenului meu. Inainte "furam" de la mama... Imi amintesc cu placere de ea, desi analizand-o ulterior in comparatie cu alte creme pe care le-am avut, nu este un produs caruia sa ii dedic o oda.

       Crema se adreseaza tenului mixt sau gras si promite sa realizeze un echilibru - sa absoarba excesul de sebum si sa matifieze zonele mai grase, dar in acelasi timp sa hidrateze zonele mai uscate.
Este exact cazul tenului meu, gras in zona T si pe obraji, normal pe frunte iar in rest normal spre uscat....foarte pretentios.

       Ingredientele-vedeta ale acestui produs sunt algele marine brune din Irlanda si vitamina E antioxidanta. Aici gasiti o lista cu restul ingredientelor.

        Seaweed este o crema cu o textura adorabila, foarte usoara, ce se absoarbe foarte repede in piele. Dupa aplicare, pielea ramane catifelata - chiar este o senzatie placuta si mi-am simtit tenul hidratat foarte bine cat timp am folosit Seaweed. Este o baza de machiaj foarte buna. Are un miros discret, foarte placut.

        Din pacate, nu este cea mai buna crema matifianta. Desi hidrateaza tenul foarte bine, matifierea dureaza 3, maxim 4 ore. Eu am avut toata gama de ingrijire de la Seaweed, astfel incat crema ar fi trebuit sa dea cele mai bune rezultate...totusi, tenul imi lucea foarte tare dupa cateva ore.

       Un alt punct slab este ambalajul...un borcanel tare dragut, dar complet nepotrivit si neigienic  pentru o crema. Mi-as dori atat de mult ca toate cremele de zi/de noapte/de ochi sa fie in tuburi.

       Borcanelul are 50 ml si datorita texturii light a cremei, va ajunge destul de mult timp...3 luni a tinut in cazul meu, folosita zilnic.

       Crema nu are SPF. Este o crema de zi, nu se recomanda folosirea ei si seara. In gama exista o crema specifica de noapte, dar nu am mai vazut-o pe site-ul The Body Shop Romania.

       Ce va mai pot spune? Personal, nu o voi recumpara, desi a ramas o amintire draga, pe care o leg de una dintre cele mai frumoase vacante pe care le-am avut.

       Ar putea fi o alegere pentru fetele care abia isi incep periplul prin lumea cosmeticelor si doresc o crema usoara, fara efect antirid, fara rezultate miraculoase...in principiu, o crema de dragul de a aplica un produs de ingrijire dimineata. Totusi, nici chiar pentru ele nu este cea mai buna optiune, pentru ca nu are SPF.

      Crema are 50 ml, costa 52 ron si o gasiti in magazinele The Body Shop sau o puteti comanda direct de pe site. Am vazut in magazin si seturi care cuprind intreaga gama. Sunt mai avantajoase la pret. 

      Dupa cum spuneam mai sus, am avut aceste produse, cu exceptia mastii de curatare si a exfoliantului; in plus fata de ce este pe site, am avut si crema de noapte Seaweed. Pot face un review oricaruia dintre produse, daca mi-l solicitati :-).

      Daca va tenteaza si alte produse de ingrijire a tenului de la The Body Shop, am facut aici un review capsulelor cu vitamina C.

      Nu consider crema aceasta o dezamagire cosmetica, dar nici un produs WOW.

      Aveti vreun produs caruia ii pastrati o amintire placuta, desi el nu este un produs foarte bun, pe care sa il laudati pentru efectele sale?


      Va urez o sambata placuta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu