joi, 5 mai 2011

BioBunatati ispititoare!

    BioBunatati organizeaza, impreuna cu 10 bloggerite, un concurs cu premii cel putin interesante - un  ulei de argan sau un produs cosmetic bio, la alegere. Mie mi s-a parut o provocare tentanta! Daca doriti sa participati, aveti aici o lista cu blogurile participante. Eu m-am inscris pe blogul lui YellowJade. Pentru a intra pe site-ul BioBunatati, click aici, si va puteti alege produsele la care visati, pentru a va inscrie in concurs!

    Cu mari eforturi, am reusit sa aleg doua produse din BioBunatatile cosmetice de pe site. Dupa preselectie, selectie, razgandiri si in final, o decizie, castigatoarele sunt (drums, please!)...masca-balsam pentru par de la Olivellenic si uleiul de corp Soap Mill cu menta, eucalipt si tea tree.

    Obsesia pentru masca-balsam de la Olivellenic tinde sa ia amploare de cand i-am citit review-ul facut de YellowJade. Parul meu este lung, des, aspru si foarte dificil de aranjat. Zilele acestea ploioase nu pot decat sa ii ia si ultima bruma de disciplina aparenta, transformandu-l intr-un cosmar frizzy, in care fiecare fir isi alege o directie proprie, nicidecum cea dorita de mine.
    Masca-balsam de la Olivellenic promite sa hraneasca in profunzime firul de par si in acelasi timp, sa il disciplineze. Ingredientele sale nu fac altceva decat sa ma convinga ca acest produs se poate dovedi salvarea de care are nevoie parul meu - ulei de masline, de a carui eficienta m-am convins de multe ori, mierea, rodia, aloe si provitamina B5. O alaturare cel putin interesanta, as putea spune, in care nu sunt inclusi parabeni, siliconi sau parafina! 
    De ceva timp ma feresc de siliconi in produsele de ingrijire a parului, pentru ca imi doresc un par cu adevarat hidratat, nu unul care sa arate perfect la primele utilizari ale produsului, pentru ca dupa ce acesta nu isi mai face efectul, sa devina lipsit de orice vitalitate. Experientele din trecut si eforturile pe care le-am facut pentru a avea din nou un par sanatos m-au convins ca produsele cu siliconi nu isi vor mai gasi locul in apropierea podoabei mele capilare.
    In acest sens, optiunea mea pentru masca-balsam de la Olivellenic este fireasca. Ingredientele sunt cel putin atractive, rezultate cu siguranta are, de vreme ce este unul dintre cele mai cumparate produse de pe BioBunatati iar experienta lui YellowJade cu ea vine in completarea tuturor acestor puncte forte si ma face sa mi-o doresc tare mult!

    Cel de-al doilea produs, uleiul de corp Soap Mill cu menta, eucalipt si tea tree, este o proaspata descoperire a mea printre BioBunatatile de pe site. Produsele Soap Mill sunt inca un exemplu de cosmetice de calitate romanesti! Acest ulei de corp este 100% natural.
    Eu mi-l doresc pentru ca in fiecare zi folosesc un produs de hidratare a pielii, fie lotiune, fie ulei de corp. Daca in materie de lotiuni, mi-au trecut prin maini (sau prin piele, mai bine zis) extrem de multe produse, experienta mea in materie de uleiuri de corp se limiteaza la banalul Johnson's.
    Visez la acea piele hidratata, catifelata, fara o pelicula grasa si cred ca acest ulei se poate dovedi alegerea potrivita si poate fi inceputul unei povesti frumoase intre pielea mea si uleiurile de corp. 
    Numai imaginandu-mi mirosul acestor ingrediente (naturale!) combinate, gasesc un motiv suficient de puternic pentru a vrea uleiul de corp de la Soap Mill! Menta este o aroma pe care am cautat-o mult timp la o lotiune de corp, insa m-am ales de fiecare data cu un iz ieftin de ceea ce producatorii credeau ca reproduce mirosul inconfundabil al mentei proaspete. 
    In afara de acest criteriu mai degraba subiectiv si usor frivol, vitamina E, F, zincul, cuprul, seleniul, imbinarea de agenti anti-ageing suna cel putin promitator pentru pielea mea!
    Hidratarea in profunzime si de durata este ceea ce imi doresc de la uleiul de corp de la Soap Mill si presimt ca in cazul sau nu este o simpla strategie de marketing, ci este o promisiune pe care reuseste sa o duca la bun sfarsit!

Pentru a va inscrie la acest concurs pe blogul lui YellowJade, click aici! Va urez succes!

2 comentarii:

  1. Ai motivat foarte frumos alegerile :)
    Iti tin pumnii!
    Maine se anunta castigatoarele.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. @ YellowJade, multumesc tare mult! Sunt doua produse care m-au atras si argumentele au venit de la sine...Te pup!

    RăspundețiȘtergere