sâmbătă, 2 aprilie 2011

Review apa demachianta Uriage

   Am primit apa demachianta Uriage cadou impreuna cu crema de ochi Uriage Peptilys. Pachetul a costat 69 de lei si l-am achizitionat de la Sensiblu.

   Demachiantul este intr-o varianta mini de 100 de ml. Este destinat tenului sensibil, normal sau uscat. Formula contine apa termala Uriage. In schimb, nu contine parabeni. Este un produs hipoalergenic, destinat atat curatarii tenului, cat si ochilor.
   Eu l-am folosit  atat pentru ochi, cat si pentru ten. Am fost foarte incantata de acest demachiant, pentru ca este suficienta o singura discheta demachianta pentru a indeparata fondul de ten. De asemenea, curata foarte bine rimelul, chiar si unul puternic, cum este L'Oreal Millions de Cils.
   Nu am avut nicio senzatie neplacuta dupa folosirea acestuia, nici macar in jurul ochilor. In schimb, am simtit pielea curata si hidratata. Va recomand acest demachiant. Eu il voi cumpara din nou, cu siguranta.

   Ati incercat produsele Uriage? Preferati lotiunile micelare in locul demachiantelor crema?

Un comentariu:

  1. am avut si eu apa asta demachianta si mi-a placut ff mult! din pacate, unde locuiesc nu am acces la produsele uriage pt ca mi-as mai lua cate ceva. acum 2 ani, am facut o dermatita, singura data in viata mea si eram disperata. dermatologul mi-a dat ceva de la avene bineinteles. pana sa ajung la farmacie am citit intr-o revista despre o crema de la uriage, care parea ca se adreseaza problemei mele. cand am ajuns la farmacie nu am luta ce mi-a prescris doctorita ci crema asta de la uriage si apa termala. dermatita o aveam de o saptamana si cu produsele astea mi-a trecut in 3 zile...

    RăspundețiȘtergere