sâmbătă, 9 aprilie 2011

Gelul de curatare si crema de zi hidra-matifianta Uriage Hyseac

   In prezent folosesc crema de zi Uriage Hyseac si gelul de curatare din aceeasi gama. Toate posesoarele unui ten mixt sau gras cunosc cat dificil este sa gasim o crema care sa matifieze si sa hidrateze, in acelasi timp.   
   Uriage Hyseac este o emulsie hidra-matifianta, ce se adreseaza tenului mixt sau gras. Promite un efect matifiant care sa persiste 12 ore, hidratare, absorbtia excesului de sebum si protectie impotriva poluarii.
   Este un produs hipoalergenic, care nu contine parabeni. Aplicarea este foarte usoara si igienica, intrucat crema se afla intr-un tub, de 40 ml. Cam atat despre detaliile "tehnice"...


   In privinta efectelor, va pot spune ca aproape am terminat crema, asa ca am avut timpul necesar pentru a imi forma o opinie despre ea si pentru a ii identifica punctele slabe:
  • Efectul matifiant dureaza foarte putin - in jur de 4 ore in cazul meu.
  • Nu are SPF.
  • Tenul mi se pare foarte incarcat in unele zile si tind, din acest motiv, sa cred ca nu confera acea protectie impotriva poluarii.
   Singura promisiune indeplinita este hidratarea. Desi este o emulsie cu o textura foarte usoara, o gasesc suficient de hidratanta pentru tenul meu. Chiar daca nu am vazut efecte concrete ale acestei creme, nu am schimbat-o.
  
   La prima vedere, nu as putea gasi un motiv pentru care sunt atasata de produsele Uriage.
   Totusi, prietenia mea cu acest brand isi are inceputul in folosirea gelului de curatare Uriage Hyseac, pe care il iubesc! Este un gel destinat tenului sensibil, pe care l-am primit cadou impreuna cu crema. Pachetul a costat in jur de 40 de lei. Produsul este hipoalergenic si nu contine parabeni.
  
   Ce m-a cucerit la acest gel este modul de aplicare. Se toarna o cantitate foarte mica in palmele umede si se freaca palmele intre ele pana cand se formeaza o spuma, care se aplica pe tenul umed. In momentul in care se formeaza spuma, mirosul devine innebunitor. Nu am intalnit pana acum vreun produs de curatare care sa ma cucereasca prin mirosul sau! De altfel un criteriu irelevant in ochii oricarui om rational, mirosul acestui gel s-a transformat in acel ceva care contribuie la buna mea dispozitie in fiecare dimineata!
   In rest, il consider suficient delicat incat sa nu agreseze pielea; curata eficient, dar este probabil inutil pentru un ten acneic. Tubul are 50 ml, suficienti pentru cateva luni de zile, pentru ca aveti nevoie de o cantitate foarte mica de produs.
   Crema nu o voi achizitiona in viitor, dar m-as bucura sa gasesc acest gel, pe care l-am plasat in lista de favorite! Produsele Uriage se gasesc in farmacii.

Ce creme matifiante ati folosit? Persista efectul matifiant indeajuns de mult incat sa fiti multumite?

5 comentarii:

  1. Buna ziua ma numesc Florin si de curand mi-a fost recomandata aceasta crema de la dermatolog pt tenul meu gras care se ingrasa foarte repede,dar dupa cum ai spus si tu mai sus efectul dureaza undeva pe la 4 ore din pacate,pe viitor intentionez sa iau crema de la svr lysalpha care am vazut ca era laudata intr-un review pe acest site.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Florin, SVR Lysalpha mi se pare o alegere mai potrivita, insa nu ar fi rau sa te consulti cu dermatologul inainte de a o folosi, pentru a fi sigur ca este adecvata tenului tau. Iti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chestia este ca la farmacie prima data mi-a dat Lysalpha si eu nu m-am uitat iar cand am ajuns acasa am vazut si am sunat-o pe doamna doctor si a zis sa o folosesc pe aia iar daca nu-i nici un deranj sa ma duc sa o schimb si m-am dus crezand ca aia este mai buna,cand se termina asta o sa o incerc si pe cea de la SVR.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Florin, acorda-i o sansa data viitoare daca medicul a spus ca este in regula :). Sper sa gasesti crema potrivita tenului tau. Si Nuxe are creme foarte bune cu efect matifiant, sunt mai scumpe decat Uriage si SVR, dar sunt eficiente.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok o sa tin minte pt viitor,multumesc pt raspunsuri.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere